Support en feedback

Op deze pagina vind je enkele vaker voorkomende problemen in het gebruik van de applicatie met de daarbij behorende de oplossing. Wie weet staat jouw probleem hier ook beschreven.

Daarnaast maakt Momento gebruik van het feedbackportal feedback.momento.nl. Dit is een openbaar forum waar je alle verzoeken en bekende problemen kunt volgen, melden en ook antwoord kunt krijgen op jouw vraag of probleem.
Uiteraard staat onze helpdesk staat voor al je vragen en opmerkingen. Stuur ons een mail via help@momento.nl of bel 088 410 1060.

Lees hier meer over het feedbackportal en andere support vragen:

Feedback

  • Hoe bereik ik het feedbackportal?

Ben je actief in Momento aan het werk? Dan vind je een feedback button onder aan je pagina. Klik hier op en je bent in het portal. Rechtstreeks is het portal te benaderen via feedback.momento.nl. 

  • Waar kan ik het feedbackportal voor gebruiken?

Via de zoekbalk kun je een trefwoord indienen en dan zoekt het systeem naar soortgelijke vragen of problemen. Wellicht staat hier je antwoord bij. Daarnaast heeft de feedbackportal 3 gebruiker opties:

  1. Hulp; heb je een vraag of kom je er niet helemaal uit? Hier kun je jouw vraag stellen zodat onze medewerkers of andere Momento gebruikers je kunnen helpen.
  2. Bugs; denk dat je een fout (bug) hebt gevonden in Momento? Dien hem hier in.
  3. Suggesties; je kunt een suggestie indienen om Momento te verbeteren.

Bovenstaande opties vind je links op de pagina. Rechts op de pagina kun je je daadwerkelijke vraag of probleem specificeren.

Support

  • Ik mis resultaten in Momento

We hebben 3 mogelijke oplossingen:

  1.  Controleer in Momento bij instellingen of de koppeling correct is geconfigureerd.
  2. Staat de koppeling goed ingesteld (en geeft deze geen fouten) en mis je toch resultaten van leerlingen? Neem contact op met de uitgever of bel onze helpdesk voor de juiste contactgegevens van de uitgever.
  3. Geeft een koppeling een foutmelding dan wordt aangegeven waar dit aan ligt en wat je kunt doen.
  • Ik krijg steeds een melding dat ik de verwerkersovereenkomst moet ondertekenen.

Deze melding gaat pas weg als de verwerkersovereenkomst is getekend door een tekenbevoegd persoon van jouw schoolbestuur. Alleen mensen met een ICT rol krijgen deze pop-up in Momento.

  • Mochten er toch nog vragen of onduidelijkheden zijn, twijfel niet en bel of mail ons!